مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 13:502020-06-22سياسي

کرمانشاهی ها در دهه کرامت میزبان خدام حرم رضوی می شوند 


مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه گفت: کرمانشاهی ها در دهه کرامت میزبان خدام حرم رضوی می شوند.

- ایسنا/کرمانشاه مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه گفت: کرمانشاهی ها در دهه کرامت میزبان خدام حرم رضوی می شوند.

سیدمحمدجعفر امامیان، عصر امروز(دوم تیر) در نشست خبری تشریح برنامه های دهه کرامت و سیزدهمین جشن های زیر سایه خورشید با بیان اینکه برنامه های دهه کرامت امسال بخاطر قرمز بودن وضعیت کرمانشاه از حیث شیوع کرونا با محدودیت هایی برگزار خواهد شد، گفت: با وجود همه محدویت های ناشی از شیوع کرونا نمی گذاریم جشن های دهه کرامت تعطیل شود و خانه هر کرمانشاهی را محفل جشن خواهیم کرد.

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه با بیان اینکه امسال کاروان خدام رضوی به دلیل شیوع کرونا هم از نظر تعداد کاروان ها و هم از نظر زمان حضور محدودیت هایی دارند، گفت: امسال میزبان یک گروه پنج نفره از خدام رضوی از دهم تا 13 تیرماه در استان کرمانشاه خواهیم بود.

حضور و غبارروبی در مزار شهدای شهر کرمانشاه، حضور در زندان، حضور در مراسم تجلیل از مفاخر دختر استان، دیدار با برادران اهل سنت، دیدار و تجلیل از کادر درمان، حضور در پادگان ها، حضور در مراسم شادپیمایی و ویژه برنامه سفره رضوی از برنامه های خدام رضوی در زمان حضورشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاهی ها در دهه کرامت میزبان خدام حرم رضوی می شوند 

کرمانشاهی ها در دهه کرامت میزبان خدام حرم رضوی می شوند